Zajištění podpory provozu a maintenance monitorovacího nástroje SafeQ
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění podpory provozu a maintenance monitorovacího nástroje SafeQ
Contracting authority
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovyNEN system number
N006/24/V00025780
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00025780
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
1 311 600,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
06. 09. 2024 11:11
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
22. 08. 2024 14:41
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
06. 09. 2024 09:30
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Aleš
Surname
Zoufalý
ales.zoufaly@msmt.cz
Phone 1
+420 234811559
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování licenční podpory (maintenance) a poskytování služeb podpory provozu programového vybavení v rozsahu 20 MD (20 člověkodnů) pro stávající licence SafeQ na dobu 48 měsíců od účinnosti smlouvy. Pod pojem poskytování licenční podpory (maintenance) jsou zahrnuty: • nároky zadavatele na veškeré budoucí aktualizace a upgrade používaného programového vybavení SafeQ vázaných na stávající licence po dobu 48 měsíců, • SLA pokrytá přímo výrobcem Y Soft Corporation, a.s., po dobu 48 měsíců. Specifikace SLA: Kritické chyby (výpadek systému) jsou odstraňovány v režimu reakční doba 4 hodiny v pracovní den (response time 4 hour) s opravou nejpozději do následujícího pracovního dne (fix time next bussiness day). Pod pojmem „poskytování služeb podpory provozu programového vybavení v rozsahu 20 MD“ jsou zahrnuty následující činnosti: • Zaškolení zaměstnanců na práci s tiskovým systémem • Proškolení administrátorů tiskového systému • Nastavení statistik a reportů tiskového systému • Přidání či odebrání zařízení do/z tiskového systému, na straně tiskového systému • Konfigurace tiskového systému • Analýza vytížení tiskového serveru a návrh optimalizace • Nastavení plánu zálohování tiskového systému Výše uvedené činnosti budou poskytovány na vyžádání zadavatele v maximálním rozsahu 20 člověkodnů po dobu trvání smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
72261000-2
Name from the NIPEZ code list
Podpora programového vybavení
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
72261000-2
Name from the CPV code list
Podpora programového vybavení
SUBJECT-MATTER NAME
Podpora programového vybavení
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Údržba a opravy programového vybavení | 72267000-4 | Údržba a opravy programového vybavení | ||
Zpracování dat | 72310000-1 | Zpracování dat |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
Yes
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 09. 2024 11:21 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o zrušení_SafeQ.pdf. | |||
22. 08. 2024 14:41 | Uveřejnění zadávacích podmínek |